Mi smo generacija identitete! Katere identitete? Slovenske in evropske etno-kulturne identitete! In kakšna je ta identiteta? ... Kakšna je formulacija te identitete? ... Kaj je ta identiteta? ... Kako izgleda? ... Je konkretna? ... ... ...
Najzanimivejši so ljudje, ki se zavzemajo za prazne glasove, za besede brez pomena, za neke pojme, ki niso artikulirani in definirani. To so večni hipiji, recimo jim (prosto po Ecu) pra-hipiji. Kdo ne pozna onih ljudi, ki pravijo, da se zavzemajo "za ljubezen". Ljubezen, nek ničev prazne pojem oni postavljajo v samo središče svojega zretja in delovanja v svetu. Pravijo, da je ljubezen pomembna, da je najpomembnejša, a kaj neki sama ljubezen je, o tem ne vedo nič. Je poljubno dogovorjena, vsakikrat drugačna, spreminjajoča se in nestalna. Podobno velja za altruizem, človekoljubje, pa za mir in druge prazne zvoke, ki jih producirajo ti s plitvim razumom in glasnimi glasilkami.
Tako je danes tudi z identiteto. Vsi bi jo radi imeli, eni pravijo, da je drugi ne smejo imeti in tretji spet pravijo, da jo bodo varovali do svoje poslednje kaplje gorečega srca rdečega. Vendar kaj neki je ta identiteta, nihče ne ve. Je identiteta naroda, pravijo, vendar kaj je identiteta naroda? In pravijo, je identiteta Evrope, vendar kaj je identiteta Evrope? Je to identiteta, ki je fiksna, stalna in razvidna, ali pa je neka spreminjajoča se spužva, v rokah tiste vsemogočnosti, ki ji pravimo volja večine in volja manjšine?
Nihče ne ve! A za identiteto se je treba boriti! Stopati v boj zanjo, peti pesmi in vriskati in krepiti svoje telo in svojega duha, da bi jo mogli ubraniti! Identiteto! Vendar kaj je identiteta?
"Kaj je identiteta?" -- kako neumno vprašanje, pravi ta. Identiteta je vendar razvidna, kdor se sprašuje kaj je identiteta, jo relativizira in se sprašuje prazna, pretenciozna vprašanja!
Vendar indentiteta mora nekaj biti, da bi zmogla biti ideal, za katerega se velja gnati in se boriti. Ideal pa mora biti definiran, artikuliran, mora se ga videti, se ga čutiti in ga živeti.
Aha! Počasi! Mi zahtevamo razpravo o identiteti!
Torej, borili se bi naj za nekaj, o čemer je potrebno še razprave, šele uvida in razvida. Borili naj bi se za identiteto -- prazen glas, ki pomeni nekaj, kar bo šele nekoč pomenil... ali pa nikoli.
Kdor bi se skušal spraševati vprašanje o tem, kaj identiteta resnično je -- bi stopil na polje filozofske, svetovno-nazorske, rekli bi religiozne odgovornosti, kjer bi bil postavljen pred težka vprašanja in kjer bi se od njega terjali težki odgovori. To je naloga, ki presega, očitno, borce za identiteto. Identiteta tako naj ostaja nedoločljiva. Meni pomeni to, onemu spet ono in tretjemu spet tretje. Moč iluzije pa nam vsem trem pomaga, da smatramo, d ase borimo za isto identiteto.
Ne za isto! Za pluralizem identitet!
In spet smo na začetku. V pluralizmu identitet so vse identitete dobre in če so vse identitete dobre...

Prva spletna stran za katoliško rekonkvisto naše dežele. "Bog hoče! Bog hoče! Da jadrno hitimo in vsak v svojem stanu, vsak na svojem polju, vsak po svoji moči v našem narodu spet izvojskujemo našemu Bogu, kar je njegovega. Na noge! Razvijmo zastavo! Zgrabimo za orožje! Na naši zastavi je zapisana katoliška misel, na našem orožju katoliška zavest." M. Opeka, 1923
Pozdravljen Neodomobranec! Sam imam youtube stran Naprej Zastava Slave, kjer prevajam pesmi 20. stoletja v slovenščino. Lahko bi v komentarjih tudi kaj sami predlagali za naslednji posnetek. Po očetovi strani je bil od pradedka bratranec v vermahtu. Namreč živel je v prekmurski vasi ki meji na Avstrijo tam še vedno živijo moji stari starši ampak seveda v novejši hiši. Našel sem tudi njegovo črno belo sliko. Po mamini strani pa sta od babice strica bila en v Lackovem odredu pri partizanih, drugi pa pri vermahtu še pred vojno in vse do konca vojne. Partizan je svojega brata izdal oblastem zato se ponoči skril v leseni sod in potem šel na letališče do Argentine. Tako se brata nikoli več nista slišala. Oba sta živela na Štajerskem. To sem dodal kot zanimivost. Ni mi pa jasno kako se imate za narodno zavednega medtem ko podpirate oz. poveličujete Sile osi. Ko so Madžari med drugo sv. vojno zasedli Prekmurje, je pouk v šolah začel potekat v madžarščini. Tako je starejši brat od mojega dedka ki je takrat hodil v šolo občutil ta madžarski pritisk ampak verjetno se ni zavedal tega ker je seveda bil otrok. Včasih je povedal ali naučil kaj svojega mlajšega brata torej mojega dedka kako besedo v madžarščini. Kaj pravite na to? Imate kaj v svoj zagovor? Zbiram tudi starejši ali pa tuji denar in od Tretjega rajha sem si kupil dva kovanca, druga dva pa mi je dal oče. (lahko vam poslikam) Drugače mi je všeč kako je Adolf Hitler zvišal gospodarsko rast Nemčije v samo petih letih in je ta vlada zagotovila nove službe. Ampak če sodeluješ z nekom (z Madžari) ki so potujčevali, potem primer postane zelo zmeden
OdgovoriIzbrišiPozdravljeni. Lahko se tikava, kakor kolo že, ogledal sem si vaš YT kanal in vaše videoposnetke. Gre za zelo skrbno izdelavo in torej podpiram vaše delo in ga bom spremljal.
IzbrišiKar pa se tiče drugih reči v tem komentarju, moram reči, da se stvari lotevate nekako preveč zaletavo in implicirate nek lasten moralizem.
Pravite, kako sem lahko narodno zaveden, če pa podpiram sile osi. Tu implicirate nek dualizem, češ, človek je bodisi za osovino bodisi za zaveznike. Vendar to ni res. Slovenska kontrarevolucija (vaške straže, domobranci, inteligenca itd.) se je uprla ravno takšnemu naziranju, češ, da se moramo odločiti za ene ali za druge in postati brezplačna vojska za neke tuje plutokratske interese. Domobranci so čista narodna reakcija, ki je zahtevala nadaljevanje svojega tisočletnega načina življenja, ne glede na globalni vidik vojne. Zato domobrance nikoli ne morete presojati globalno v smislu ali so bili za zaveznike ali za osovino. Oni so zavračali ta čudni dualizem, ki so ga širili prav Angleži v želji, da postanemo brezplačna vojska za njihovo imperialistično lakoto (in partizani so delno to tudi postali). Torej je napačno, da trdite, da podpiram sile osi. Če bi podpiral sile osi, potem bi mi bilo tudi mar za poganske Japonce, pa mi ni niti najmanj. Osovina, sile osi, je zgolj pomagala domobrancem v želji po branjenju in nadaljevanju svojega načina življenja, glede na kaotične in spremenjene razmere druge svetovne vojne. Sem za osovino kolikor je osovina bila za nas, a to je bolj kompleksno, kot izgleda na prvi pogled. Neresnično pa je trditi, da poveličujem sile osi.
Kar se tiče madžarske okupacije in denimo nemške ter italijanske imate tukaj spet zelo kompleksno zadevo. Odgovorite si zakaj se npr. nemška okupacija gorenjske, štajerske... 1941-1945 razlikuje od nemške okupacije Ljubljanske pokrajine in primorske 1943-1945; ali zakaj se italijanska "okupacija" primorske 1918-1943 razlikuje od italijanske okupacije Ljubljanske pokrajine 1941-1943? Tedaj boste razumeli zakaj je madžarska okupacija bila kakršna je bila.
Skratka, ničesar nimam v svoj zagovor, ker se nimam glede česa zagovarjati. Če je brata od vašega dedka tako prizadel pouk v madžarščini, potem sočustvujem z njegovo globoko srčno bolečino. A dvomim, da ga je kaj zares prizadelo. Poglejte si primorce: 25 let pod "okupacijo" in ko se je dvignila, ni ostalo nobenega sledu o tistem poitalijančevanju, o katerem so se cmerili v Ljubljani pesniki in v TIGRu teroristi. A do današnjega dne se napihuje "genocidno poitalijančevanje". V resnici pa je po 25 letih te "genocidne okupacije" ostala le obnovljena in utrjena infrastruktura.
Toliko zelo na kratko. To so vprašanja, o katerih je moč pisati na dolgo in na široko, pa še ne zajamemo vse kompleksne razvejanosti. Ni pa mogoče teh reči presojati v maniri relacije absolutno dobro - absolutno slabo.
To je moja youtube stran. https://www.youtube.com/channel/UCDBOXIgjYgRmE2CaZQYA_Ag
OdgovoriIzbrišiSicer pa me zanima kako boste odgovorili glede potujčevanja Prekmurcev
Hvala za da ste si vzeli čas in mi dali odgovor :) Lep večer vam želim
OdgovoriIzbriši